MİLFÖY HAMURUYLA TATLI TUZLU ATIŞTIRMALIKLAR

Milföy hamurunu seviyorum  en zor  zamanlarımda imdadıma yetiştiği için :)) Davetsiz habersiz misafir mi geldi iki dk da koy içine birşeyler çay demlenene  kadar ikramlık hazır..Akşam eşiniz çayın yanında atıştırmalık mı istedi,çabucak hazır...İşte bu pratikliğini seviyorum milföy hamurunun,tek sevmediğim yanı ise kilo almaya pek bir yardımcı:))Geçtiğimiz akşam çayın yanına hem tatlı hem tuzlu yaptım,milföylerin bir kısmını her kareyi ikiye kesip arasına çikolata koyup diğer yarısını üzerine kapattım,yumurta sarısı sürüp fırına attım..Bir kısım hamuru da uç kısmına yarım salam koyup muska şeklinde kapattım yine üzerlerine yumurta sarısı sürdüm,doğru fırına ...Aynı anda hem tatlı hem tuzlu ikramlarımız oldu,eşim de ''ne çabuk yaptın sen bunları''dedi :))Ayrıca malzeme ve tarife sanırım gerek yok nasılsa yukarıda anlattım ,siz de pazar kahvaltısı için evdekilere bir sürpriz yapabilirsiniz,şimdiden mutlu hafta sonları ve afiyet olsun....
Milföy hamuruyla yapılan bir diğer pratik tarif susamlı milföy çubuklar tarifine bakmak isterseniz tıklayın lütfen:))tık tık

Yorumlar

mutfagabuyrun dedi ki…
nefis olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.
Adsız dedi ki…
Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

Popüler Yayınlar