PRATİK KOLAY ELMALI MİLFÖY TATLISI

Huzurlu mutlu günler diliyorum tüm ziyaretçilerime..Benim gibi tatlı krizleriniz tutar mı bazen?Hani tatlı yemek istersiniz de artı kilo olmasın diye kendimizi frenlediğimiz zamanlardan söz ediyorum,gerçi milföy hamuru ne kadar masum tartışılır ama :) bu tatlının yapımı kolay olduğu için her vakitte yapılabilir diye düşünüyorum ..Elma dilimleriyle milföy tatlımızın yapımına geçersek,bize şunlar gerekli...

MALZEMELER:
Milföy hamuru (kişi sayısına göre değişir ben 4 adet kare milföy kullandım)
1 adet elma
1 tatlı kaşığı toz şeker
tarçın
pudra şekeri

YAPILIŞI:

Elmanın kabuğu soyulup kararmaması için limonla ovulur ..
İnce ince dilimlenir..
Tarçın ve pudra şekeriyle elma dilimleri harmanlanır ve milföylerin üzerine sıralanır..
200 derecede önceden ısıttığımız fırında milföyler kızarana dek pişirilir..
Soğuduktan sonra üzerlerine pudra şekeri serpebilirsiniz, ne kadar kolaymış değil mi?afiyet olsun


Yorumlar

mutfagabuyrun dedi ki…
hem kolay hemde lezzetli bir tarif olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Popüler Yayınlar