YOĞURTLU ELMALI DİYET TATLI

Yoğurtlu elmalı diyet tatlı nasıl yapılır

Mutlu günler diliyorum ,pek çok hanımın zaman zaman tatlı krizi tutar,benim tatlı krizlerim genellikle sabahları tutuyor,bu yüzden doktora gittim ve sebebinin insülin direnci olduğunu öğrendim,meğer tatlı krizlerim sebepsiz değilmiş..Kullandığım ilaçlar sayesinde eskisi kadar olmasa da zaman zaman yine aynı durumu yaşıyorum , yoksa yasak olduğu için mi yaşıyorum bu durumu bilmiyorum:) Ben de doktorun bana tavsiye ettiği şeyleri yapmaya çalışıyorum elimden geldiğince tabi...Tarifini vereceğim tatlı ise hem tatlı krizlerini bastırıyor hem de çok lezzetli,malzemesi ise yok denecek kadar az,şimdi yoğurtlu elmalı tatlımız için malzemeleri ve yapılışını yazayım:)

MALZEMELER:
2 adet elma
1 çay kaşığı toz tarçın
1 su bardağı yoğurt(yoğurdunuz suluysa suyunu süzdürün)
yarım çay bardağı su

YAPILIŞI:
Elmaları yıkayıp kabuğunu soymadan dilimliyoruz ,çekirdeklerini çıkarıp tencereye suyu ekliyoruz elma dilimlerini  ekleyip pişiriyoruz,elmalar yumuşayınca tarçını ekleyip ocağı kapatıyoruz...Elmalar soğuduktan sonra bir kaseye önce yoğurt üzerine elmalı tarçın eklenir ,bir kaç kat bu sıra takip edilir üzerine yine tarçın serpebilirsiniz,tarçının metabolizmayı hızlandırıp kan şekerini dengeleyici özelliği var..afiyet olsun:)) eğer sağlık sorununuz yoksa üzerine bal ilave edebilirsiniz..



Yorumlar

Popüler Yayınlar