Katkısız Domates Suyu

Her mevsimi seviyorum ama yaz mevsiminin meyve ve sebzelerini daha çok seviyorum ,yaz mevsiminin bolluğunu seviyorum bazen İzmir'in sıcağı çok bunaltıcı gelse de :)şimdi domatesler bol ve ucuz ,domatesin ne kadar faydalı olduğunu hepimiz biliyoruz artık ,bu faydalı sebzeyi yazın bol bol tüketelim kışın doğalını bulamıyoruz..domates suyunu çok severim çocuklarım ve kendim için bu yaz sık sık domates suyu yaptım dolapta soğutup severek tükettik ,şimdi hemen herkesin bildiği ama nedense hep tüketmeyi ihmal ettiğimiz domates suyunun yapılışına geçelim...


MALZEMELER:

4-5 adet domates
tuz

YAPILIŞI:

  • Domatesler yıkanır ,doğranıp tuzlanır...
  • Tuzlanan domatesler yarım saat kadar süzgüde bekletilir(gök suyunun gitmesi için)
  • Bekletilen domatesler derin bir kasede blendırla ezilerek servise hazır hale getirilir
  • İsterseniz içine taze nane yaprakları atıp ,tadını zenginleştirebilirsiniz.
  • Afiyet olsun :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar