Tarçınlı Kremşantili Kurabiye(kızımın elinden)

Bugün küçük kızım ''anne kurabiye yapabilirmiyim''dediğinde tabii kızım yapalım dedim,okullar kapanınca benim kızlar evde sıkıldı tabi ,daha tatil yaptığımızda yok,hafta içi sabah 9 ve 12 arası Kur'an dersine gidiyorlar sadece...hafta sonu olunca artık pc'den ve tv den de bıktılar haklı çocuklar ,bende evde faaliyet göstermelerine izin veriyorum .Küçük kızımın kurabiye yaparken tek şartı benim hiç karışmamamdı,kabul ettim ve yapması kolay ,malzemesi az krem şantili kurabiye tarifini koydum önüne :)sadece fırını çalıştırdım  gerisi kendisine ait,içine tarçın bile atmış,pipetle bazı kurabiyelere nokta nokta şekil vermiş.Çok şanslıyım ben bugün kızımın tontik ellerinden kurabiye tattığım için ,büyük kızımda kahvemi yaptı ,dediğim gibi çok şanslıyım:D 






Kızımın elinden kremşantili tarçınlı kurabiyenin malzemeleri şöyle...



1 poşet toz krem şanti
1su bardağı sıvı yağ
2,5 su bardağı un
1 çay kaşığı tarçın

YAPILIŞI:

Önce toz krem şantiyle sıvı yağ karıştırılır ,içine un ve tarçın ekleyip yoğurulur şekil verilip 180 derece ısıtılmış fırında 20 dk pişirilir ...hepsi bu kadar,kızımın elinden çok lezzetliydi :)




Yorumlar

pınar doğan dedi ki…
Ee bu kadar hamarat bir annenin böyle hamarat bir kızı olur tabiki şaşırmamak lazım. Ellerine sağlık şekerin :)

Popüler Yayınlar