Kırmızı Biberli Domates Konservesi

Kış için hazırlıklar tam gaz devam ediyor,aslında ben seviyorum bu hazırlıkları ve her gün bir şeyler yapmaya çalışıyorum  dün yaptığım salçadan farkı olmayan çok lezzetli olan bu konserveyi sizlerle de paylaşmak istedim işte malzemeler ve yapılışı ,ben ölçü kullanmadığım için yaklaşık oran veriyorum ...
2 kilo kadar domates
yarım kilo kadar kırmızı biber
tuz
Önce kavanozlarımızı ve yeni kapaklarımızı sıcak suyla yıkayıp dezenfekte ediyoruz ve kuruluyoruz,daha sonra domatesleri yıkayıp rendeliyoruz,yıkadığımız kırmızı biberleri de küçük küçük doğrayıp tuzunu da atıp tencerede hepsini kaynatıyoruz (ben kaynarken blendırdan geçirdim )ve sıcak sıcak kavanozlara koyup kapağını sıkıca kapatıp mutfak tezgahına bir havlu serip , ters çevirip soğuyana kadar bekliyoruz ,daha sonra güneş görmeyen bir yerde saklayabiliriz...afiyet olsun 


Yorumlar

Popüler Yayınlar