Doğal Ev Yapımı Buzlu Çay

Evde çayı demliyoruz peki kalan çayı ne yapıyoruz, tabii ki buzlu çay...Her zaman doğal olanı tercih ediyorum bu nedenle hazır buzlu çay yerine evde yapmayı tercih ediyorum ,hazır olanlardan lezzet olarak hiçbir farkı yok aksine çok daha lezzetli,içine limon ve taze nane yaprakları ilave ederek kokusunu ve lezzetini daha güzel hale getirebiliyoruz..Benim kızlar çok beğendi ev yapımı buzlu  çayı sizin de beğeneceğinize eminim ,ben dolapta yeterince soğuttuğum ve benim kızlara buz zararlı olabilir diyerek buz eklemedim her ne kadar adı buzlu çay olsa da...Nane ve limon kokulu ev yapımı buzlu çay için malzemelerimiz ve yapılışı şöyle...




MALZEMELER:

Günlük demlenmiş çay demi (1 su bardağı)
3 su bardağı kaynatılıp ılımış su
2 yemek kaşığı toz şeker
2-3 dilim limon
Birkaç taze nane yaprağı




YAPILIŞI:

Günlük demlediğimiz çaydan kalan bir su bardağı demi sürahiye süzerek boşaltıyoruz,üzerine ılık suyu ve şekeri ekleyip karıştırıyoruz,nane yapraklarını ve limon dilimlerini ekleyip soğuması için buzdolabında bir kaç saat bekletip buz ilavesiyle bardaklara ilave edip afiyetle tüketiyoruz..



Yorumlar

Popüler Yayınlar