Ev Yapımı Supangle

Merhabalar ,kızlarımın çok sevdiği bir tatlı tarifimiz var bugün,supangle...herzaman hazır paket alıp sütle pişirirdim ama bu defa kendim yapayım dedim,çok da lezzetli oldu hatta hazır supangleden daha güzeldi.

MALZEMELER:
1 litre süt
1 buçuk su bardağı toz şeker(miktarını azaltıp çoğaltabilirsiniz)
1 su bardağından 1 parmak eksik un
5 yemek kaşığı kakao
vanilya
üzeri için hindistan cevizi 







YAPILIŞI:

Sütü tencereye alıp içine toz şeker ve unu ekleyip kakaoyu da ilave edip muhallebi koyulaşana kadar pişiriyoruz kaynayınca ocağı kısıp 2-3dk daha pişiriyoruz,isterseniz ocağı kapatmadan hemen önce 50gr margarin ekleyip karıştırabilirsiniz ,ben margarin koymayı tercih etmedim...supanglemizi kaselere koyup biraz soğuduktan sonra dolapta bekletip üzerine hindistan cevizi ekleyip servis ediyoruz,afiyet olsun:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar