Fırında kıymalı makarna(hazır sos ile)

Bugün markete gidince kızımın ısrarıyla hazır makarna soslarından aldım ve eve gelince yaptım ...paketin üzerinde nasıl yapılacağı yazıyor ama ben yine de buraya yazayım
Gerekli Malzemeler:
1 paket makarna harcı
200 gr kıyma
200gr(3 bardak)burgu makarna
1 yemek kaşığı margarin veya tereyağı(tarifinde yazıyordu ama ben koymadım)
3 yemek kaşığı sıvı yağ
1 adet orta boy doğranmış domates
100 gr(yarım su bardağı kadar)rendelenmiş kaşar peyniri
4 su bardağı su
Yapılışı:
Sıvı yağ ile kıymayı kavurun ,içine doğranmış domatesi ekleyip 1-2 dk pişirin.4 bardak suyu ve hazır makarna sosunu ekleyip kaynayana kadar pişirin...Çiğ makarnayı fırın tepsisine koyun ve üstüne pişirdiğiniz sosu dökün.Rendelenmiş kaşar peynirini de üzerine serpip önceden ısıtılmış 200 derecelik fırında 20-25 dk pişirin...makarnalar suyunu çekip kaşar peyniri eriyince çıkarıp servis yapın ,afiyet olsun ...işte pişmeden ve piştikten sonraki görüntüsü


Yorumlar

Popüler Yayınlar