24 Ekim 2009 Cumartesi

Su ile Yapılan Pratik Kek

MALZEMELER:
3 yumurta
2 su bardağı toz şeker
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı ılık su
3 buçuk su bardağı un
vanilya-kabartma tozu
vee istediğiniz malzeme (kakao,fındık,üzüm vb)
sade de çok güzel oluyor...
YAPILIŞI:
3 yumurta ve toz şeker çırpılır daha sonra sıvı yağ,ılık su ve diğer malzemeler ilave edilir ve çırpılır en son unu da ilave edilir yağlanmış kek kalıbına karışım dökülür ve 35-40 dk fırında pişirilir.ilk 20 dk fırının kapağını açmamanız gerekiyor kekin güzel kabarması için :)
bu tarifte yoğurt ve süt olmadığı için kekimiz uzun süre bayatlamıyor ve tadı da hafif ve güzel :)

AFİYET OLSUN



8 yorum:

devince dedi ki...

ilginç ilkez suyla yapılan kek tarifine raslıyorum.Paylaşım için teşekürler.Deneneceklere ekliyorum.

ferah dedi ki...

yaparsanız vazgeçemezsiniz,afiyet olsun:)

Adsız dedi ki...

adsız değil timur:)


katılıyorum ben bi kaç defa yapmıstım çok kolay hazırlanıyor ve gayet 10 nömre oluyor ;)

nisa dedi ki...

ben bu tarifi yaptım çok güzel

Sema dan Lezzetler dedi ki...

elinize sağlık çok güzel kabarmış :)

ferahcalezzetler dedi ki...

teşekkür ederim sema hanım ,hoşgeldiniz..suyla yapılan kek bir kaç gün geçsede bayatlamayan bir kek aynı zamanda:)

Nursevin Sönmez dedi ki...

süper olmuş canım. ELLERİNE SAĞLIK. YAZARCAFEDEN TIKLADIM. HAYIRLI OLSUN:)

Adsız dedi ki...

Evet sutalerjiniz varsa